Pentru a avea cea mai buna experienta de navigare, acest site foloseste cookie-uri. Folosirea site-ului inseamna ca sunteti de acord cu aceste cookie-uri. Am publicat politica cookie, in caz ca aveti nevoie de mai multe informatii.

Drepturile si conditiile de returnare a produselor cumparate de pe http://karoboutique.ro/

In conformitate cu dispozitiile Legii 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta si ale OUG nr.34/2014, Clientul KARO BOUTIQUE are posibilitatea de a returna produsul, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 de zile calendaristice de la primirea acestuia. Singurule costuri pe care clientul le suporta sunt: comisionul bancii, taxa de transport pentru returnarea coletului, precum si taxa de transport pentru livrarea intiala, in cazul in care transportul de livrare a fost suportat de catre KARO BOUTIQUE .

Intentia de returnare a unei comenzi trebuie comunicata in termenul de 14 zile de la data livrarii produsului/produselor, prin completarea formularului de retur disponibil pe site sau prin orice alta metoda in scris din care sa rezulte intentia clientului neechivoca de a se retrage din contract.

Nu se accepta retur in urmatoarele situatii:

- pentru produsele executate pe comanda speciala (cu finisaj, tapiterie, dimensiuni, etc. personalizate);

- pentru produsele care sunt taiate dintr-o rola, balot, ingeneral materialele care sunt vandute la metru linear,

- pentru materialele de perdele si draperii executate la comanda speciala, cu dimensiuni precizate de client;

- in cazul in care data de expediere a notificarii intentiei de returnare specificata in cererea de returnare depaseste perioada de 14 zile calendaristice, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat;

- in cazul in care produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (si cu documentele care l-au insotit initial);

Clientul returneaza produsele sau le inmâneaza unei persoane autorizate de catre KARO BOUTIQUE sa receptioneze produsele, fara intârziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care clientul a comunicat spre KARO BOUTIQUE decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 de zile.

Magazinul KARO BOUTIQUE returneaza clientului contravaloarea produselor primita drept plata din partea acestuia, nu mai târziu de 14 zile calendaristice din momentul in care returul ajunge in depozitul magazinului nostru. Returnarea sumelor este conditionata de receptionarea produselor care au facut obiectul vânzarii.

Suma inapoiata va reprezenta contravaloarea produselor returnate, din care se va retrage taxa de transport pentru returnarea coletului. KARO BOUTIQUE nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia.

In cazul in care clientul returneaza o comanda, iar transportul a fost suportat de catre KARO BOUTIQUE, suma inapoiata va reprezenta contravaloarea produselor returnate, din care se va retrage taxa de transport 48 lei (pentru coletele standard) pentru returnarea coletului, precum si suma achitata de catre KARO BOUTIQUE pentru transportul coletului (19 lei).

Rambursarea cuantumului astfel calculat se face numai prin transfer bancar in contul indicat de catre client, specificat in format IBAN. Nu se fac plati in numerar.

Avansul de 50% din valoarea totala, solicitat pentru produsele executate pe comanda speciala nu este rambursabil in situatia in care clientul decide sa returneze produsul din alte motive decât cele care privesc defectele de fabricatie ale produsului.

Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Din cauza varietatii tipuri de dispozitive de afisare (ecran de laptop, telefon mobil, tableta, desktop PC), aspectul produselor (texturi, culori, finisaje) poate aparea usor diferit fata de aspectul real.

Odata cu plasarea comenzii, Clientul consimte ca aceste diferente sunt independente de vointa KARO BOUTIQUE si nu constituie motiv de anulare a comenzii si/sau returnare a produselor.

Returul produselor din comenzile facute de catre persone juridice nu are acelasi regim ca cel facut de persoanele fizice. Returul unui produs se poate solutiona doar prin inlocuirea lui.

Formularul de retur il gasiti la adresa: http://karoboutique.ro/formular-retur.pdf

Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu Florin Antoce, florin@karoboutique.ro.